KDO SMO

Simetrija je multidisciplinarni oblikovalski in razvojni studio. Z razvojem izdelkov in oblikovalskimi rešitvami inovativno in smiselno opredmetimo želje naročnikov. Prepoznavnost izdelkov in blagovnih znamk gradimo z vsebino in s podobo, s čimer se domiselno dotaknemo uporabnikov. Vsakemu projektu se posvetimo celostno, za kar skrbi skupina strokovnjakov različnih strok.

KAJ DELAMO

Industrijsko oblikovanje je strateški del razvoja produktov in razvoja podjetja. Poudarek je na uporabniški izkušnji, ergonomiji in uporabnosti, z dodano visoko estetsko noto. Industrijsko oblikovanje se združuje z inovativnostjo pri razvoju, kjer je potrebno revidirati uporabniško izkušnjo ter proizvodne procese in hkrati osmisliti pozicijo na trgu.

Razvoj izdelkov je proces, kjer se idejna zasnova izdelka sooči z realnostjo. Upoštevati je potrebno različne aspekte priprave za proces proizvodnje. Optimizacija procesa izvedbe je vključena v razvojno delo ekipe že v samem začetku, kar pripomore k znižanju stroškov investicije in hkrati skrajša čas od ideje do izvedbe. Za implementacijo izdelka skrbi ekipa strojnikov, ki z dolgoletnimi izkušnjami v različnih proizvodnih branžah, skrbi za pripravo izdelka za izvedbo.

Grafično oblikovanje izpostavlja jezik, ki ga govori storitev ali izdelek. Gre za ustvarjalni proces, s pomočjo katerega ustvarimo različne grafične elemente. Ti zajemajo veliko področij: oblikovanje logotipov, spletnih strani, različnih publikacij, oglasov, idr.. Način nagovora grafičnih elementov je prilagojen dolgoročnem cilju, ki ga želi klient doseči s storitvijo ali izdelkom.

Vizualna percepcija izdelka se začne na polici, kjer je prvi stik z izdelkom embalaža v katerega je izdelek vstavljen. S svojo funkcionalnostjo mora izpolniti vsa pričakovanja uporabnika. Oblikovanje embalaže zajema vse od izbora materiala, oblike, barvne kode, velikosti do končne podobe embalaže. Ta mora biti dovolj privlačna, da pritegne potrošnika, ki jo opazi in izbere v množici drugih embalaž.

Spremljanje potrošnika od trenutka, ko ima prvi stik z blagovno znamko, pa do konca njegove izkušnje z blagovno znamko. Gre za metodo oblikovalskega razmišljanja, s katero oblikujemo doživetja uporabnikov. Zavedamo se pomena nadziranega dojemanja oz. podajanja vizualnih ter emocionalnih informacij. Storitveno oblikovanje vključuje vodenje ter nadzor uporabniške izkušnje skozi ambient, odnos zaposlenih, oblačila in druge elemente, ki vplivajo na pozitivno izkušnjo potrošnika.

Blagovna znamka živi svoje življenje skozi percepcijo uporabnika. Namen znamčenja je približati uporabnika pravi blagovni znamki, s katero se identificira in mu popestri življenje. S prilagojenimi orodji ter specifičnim pristopom je znamčenje eno ključnih dolgoročnih orodji za uspešno pozicioniranje izdelka na trgu. Z znamčenjem govorimo zgodbo, ki ustvari identiteto storitve oz. izdelka. Je virtualen pojem, ki nastane v glavi uporabnika in v njem pusti dolgotrajno zaznavo.

EKIPA

IMG_5919 copy
Mitja Laharnar | tehnični direktor

T: +386 1 422 0 314
M: +386 31 588 259
E: mitja.laharnar@simetrija.si

IMG_6031
Matjaž Zorc | kreativni direktor

T: +386 1 422 0 313
M: +386 41 586 694
E: matjaz.zorc@simetrija.si

miha
Miha Črtalič | kreativni direktor

T: +386 1 422 0 312
M: +386 31 387 106
E: miha.crtalic@simetrija.si

nela
Nela Drobež | projektni vodja

T: +386 1 422 0 317
M: +386 41 255 186
E: nela.drobez@simetrija.si

gasper
Gašper Dolenc | konstrukter

T: +386 1 422 0 310

E: gasper.dolenc@simetrija.si

breda
​​Breda Klančič | ​industr. oblikovalka

T: +386 1 422 0 310

E: breda.klancic@simetrija.si

jaka-rozman_a
Jaka Rozman | ad grafični oblikovalec

T: +386 1 422 0 316
M: +386 40 526 558
E: jaka.rozman@simetrija.si

klavdija_portret1
Klavdija Širok | grafična oblikovalka

T: +386 1 422 0 315

E: klavdija.sirok@simetrija.si

irena
Irena Ristevska | grafična oblikovalka

T: +386 1 422 0 310

E: irena.ristevska@simetrija.si

tomaz
Tomaž Judnič | DTP oblikovalec

T: +386 1 422 0 310

E: tomaz.judnic@simetrija.si

SIMETRIJA

je multidisciplinarni oblikovalski in razvojni studio. Z razvojem izdelkov in oblikovalskimi rešitvami inovativno in smiselno opredmetimo želje naročnikov. Prepoznavnost izdelkov in blagovnih znamk gradimo z vsebino in s podobo, s čimer se domiselno dotaknemo uporabnikov. Vsakemu projektu se posvetimo celostno, za kar skrbi skupina strokovnjakov različnih strok.