Plastenka za tekoče jogurte, 2016
Mlekarna Celeia je največja mlekarna v slovenski lasti ter zelo pomemben ponudnik mlečnih izdelkov na trgu. Blagovna znamka Zelene doline je dobro prepoznana in cenjena pri potrošnikih. Z novo plastenko za tekoče jogurte želi naročnik še bolj utrditi ustvarjeno pozitivno percepcijo.
Iskanje skrajnih meja mogočega z jasnimi izhodišči, ki temeljijo na raziskavi trga ter viziji razvoja blagovne znamke. Opaznost, svežina, lahkotnost, drznost ter vizionarstvo kot glavna vodila blagovne znamke. Izhodiščni koncept je temeljil na raziskavi trga, potrebi ter odnosu uporabnika do specifičnega izdelka ter na ideji ustvarjanja niše uporabnikov, ki s kvalitetno prehrano nadgrajujejo svoje bivanje. Odgovor je plastenka elegantne forme, ki se oblikovno spogleduje s formo športnega telesa. Vitki boki široka ter trdna postavitev z razširjenim ramenskim delom. Zdrav duh v zdravem telesu, ki se z lahkoto spopada z vsakodnevnimi izzivi ter vse skupaj nadgrajuje s spoštljivim odnosom do sebe. Suverena forma odraža ambicije naročnika ter z distinkcijo na trgu spodbudi kupca k nakupni odločitvi.