Study in Slovenia

CMEPIUS

Celostna grafična podoba in spletna stran, 2015

Za vladno organizacijo CMEPIUS smo oblikovali celostno grafično podobo in spletno stran nove blagovne znamke Study in Slovenia.

Glavni cilj pri razvoju blagovne znamke Study in Slovenia je bil navdušiti študente iz celega sveta za študij v Sloveniji. Prednosti Slovenije so majhnost, varnost in naravne danosti, ki vključujejo vse od morja, čudovitih gora do odlične geografske lege. Vse to pa se odraža v logotipu, ki vsebuje ključne slovenske simbole kot so morje, Alpe, sonce (Slovenija leži na sončni strani Alp), in kulturno dediščino – združenih v celoto z elementi izobraževanja. Poleg prepoznavnega znaka smo z izbiro močnih barv in tipografije ustvarili močno identiteto blagovne znamke, ki vizualno odstopa od preostalih blagovnih znamk »Study in«, ki se pojavljajo v različnih državah po svetu .

Za naročnika smo oblikovali tudi spletno stran studyinslovenia.si, ki predstavlja ključno vez med bodočimi in obstoječimi študenti ter izobraževalnimi inštitucijami, ki študente sprejmejo in so za njih odgovorne.

Gre za dolgoročen projekt, ki ga bomo v prihodnjih mesecih razvijali glede na dodatno izkazane potrebe vseh vključenih izobraževalnih inštitucij v Sloveniji, ki delujejo pod okriljem Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport RS. Skupaj si bomo prizadevali izpolniti osnovno poslanstvo, to je nuditi uporabne informacije mednarodnim študentom, katerim je spletna stran namenjena in jih prepričati, da se odločijo za študij v Sloveniji.

POGLEJ TUDI

SIMETRIJA

je multidisciplinarni oblikovalski in razvojni studio. Z razvojem izdelkov in oblikovalskimi rešitvami inovativno in smiselno opredmetimo želje naročnikov. Prepoznavnost izdelkov in blagovnih znamk gradimo z vsebino in s podobo, s čimer se domiselno dotaknemo uporabnikov. Vsakemu projektu se posvetimo celostno, za kar skrbi skupina strokovnjakov različnih strok.